.

Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg såhär strax för läggdags, ja jag börjar ju skolan Imorgon så en sån finns allt.
Dagen har inte varit allt för upphetsande om jag ska vara ärlig, jag har lekt en del med familjens hund, spelat lite bas och lagat ett mål mat. Jag har också försökt leta reda på lite kanadensiska online skidbutiker inför mitt stundande skid/pjäx köp, Ganska svårt att hitta något som verkar bra om jag ska vara ärlig... men det ger sig nog framåt skid säsongen.
Skoldagen imorgon börjar jag allt i mitt "Homeroom" #114, Mycket spännande om jag får säga det själv... Har faktiskt inte den blekase aning om vad jag kan förvänta mig, men vad jag har hört från Julia och Ryan så ska det nog inte vara några större problem :).
,
Som tur är går vi bara fram till lunch sen blir det hem och lata sig inför den första "riktiga" dagen i skolan.
efter det så kommer det förhoppningsvis vara fullt ös, jag erkänner att dom här sista dagarna har varit allt för slappa, även i min mening...
Nej nu tycker jag allt att det här lilla korta inlägget håller på att övergå i något helt annat, så jag ska snabbt förpassa mig till sängen för att fortsätta kolla på dåliga program ala Kanal 5, tacka vet jag Web Tv!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hoppas du haft en fantastisk dag i skolan, är såååå nyfiken.

2009-09-09 @ 20:35:11
Postat av: Pickles

Det är så übersuperhäftigt att du är i Kanada! Hoppas allt flyter på. Bra initiativ med en Blogg också!



Jag kan ju säga att du inte missar så mycket här. Det blir kallare. Det blir regnigare. Tim har som vanligt påbörjat sitt ide och Ante är hårig. Inga förändringar alltså.



Vi saknar dig här! Nästa år kanske vi tar en tur till dig och hälsar på. :3

2009-09-09 @ 23:24:42
Postat av: Hacke

Hejsan!

Nu när jag har läst din blogg så förstår jag att den första dagen i din nya skola har varit och jag kan tänka mig att du är fylld av olika intryck. Kanske att det t o m snurrar lite i ditt annars så klara huvud? "Din" verjar ju vara av det sunda slaget och lugnar dig när det behövs och "driver på" när det behövs. Det ska bli spännande att läsa mera om hur du upplever de kanadensiska skoldagarna och hur pass "tufft" det är när det gäller pluggande där. Eller kanske det är som det är i alla amerikanska collegefilmer????

Ha det nu bra och njut av helgen!

Hacke

2009-09-11 @ 18:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0