Waiting for winter to come...

Nej nu är jag allt lite putt, på vädret...
För några dagar sen så var det stadigt 10 minus på morgonkvisten och nästa nederbörd skulle helt klart bli snö.
Men icke då, de senaste 3 dagarna har det varit närmare 10 grader varmt varje morgon, och när den första nederbörden vi har haft på typ två veckor kommer så är det självklart regn... Mäkta besviken jag blev.

Det blev ingen trip downtown med Brad idag för han var upptagen... Jag har roat mig med att kolla på skidfilm mest hela dagen, sjukt peppande inför den stundande vintern och det bara rycker i benen som vill åka skidor...

Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på lite mysig musik och klappar på en ännu mysigare hund som har parkerat sig på mitt golv efter att ha blivit gosad till max. Ska nog ta och spela lite bas och kanske dricka en kopp te, det känns som en utmärkt plan för kvällen



.Dakota roar sig med det hon är allra bästa på.

Imorgon bär det av till Familjen Carruthers för att hälsa på Ilaria, den Italienska utbytes studenten och spela lite Wii.

Allt detta i vänta på den stundande vintern och det vita guldet!
Måtte det snöa snart!

Peace

Kommentarer
Postat av: Der überführer

Här är det svinkallt och närmaste snö vi haft va lite småhagel häromdagen. Lars Gunnar var väl jättefin i din overall!

2009-10-18 @ 23:49:00
URL: http://sprattagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0