Swedish Meatballs.


Idag har varit en mycket trevlig dag, vi började ganska tidigt med att göra iordning hela trädgården för den stundande vintern som jag så spänt längtar efter. Det blev en hel del kånkande, gräsklippande och omorganisation av trädgårdssjkul men efter sisådär 2 timmar så var trädgården i tip top skick.


Efter att jag duschat av mig allt gräsklipp och jord så gav Julia mig skjuts över till famlijen Carruthers och Ilaria.
Vi spelade lite beatles rockband, Sjukt bra spel faktiskt och jag klådde Ilaria trots hot om våld... Jag har självklart huvudet fullt av beatles låtar nu och fullkomligt hatar Spotify för att dom inte lyckats få några Beatles låtar! Dumma dumma spotify!

Nåväl efter att vi bråkat om vem som egentligen vann i Beatles rockband med Ilaria starkt hävdande att vi var på samma lag (mest pågrund av att hon förlorade) så var vi utråkade och Lauren, Ilarias värd mamma, erbjud oss att följa med till mat affären för att välja vad som skulle serveras till middag, vi nappade på idén och det hela slutade med att jag och Ilaria stod för matlagningen. På menyn stod det "Swedish meatballs", Italiensk sallad och ris. Ilaria gnällde över att mina köttbullar inte var runda, men Pappan i huset försäkrade mig om att det allt var dom rundaste köttbullarna han sett! sådeså!.

Köttbullarna var iaf en succé med familjens 3 pojkar, mycket gott var betyget!

Sen hade vi tänkt att vi skulle kolla på Twilight mest pågrund av att jag inte sett den ännuö... 10 minuter in i filmen fick Ilaria nog av att jag såg ut att tycka filmen var tråkig och bestämmde sig för att spola fram till slutet för att jag iaf skulle kunna säga att jag visste hur den slutade.. Mycket dålig film.

Min version av Twilight

Konstig tjej flyttar till skit stad, konstig kille kollar snett på konstig tjej.

Konstig tjej blir biten av flygande vampyr, konstig kille biter konstig tjej allt blir bra...

SLUT!

Jag ber ytterstmycket om ursäkt om inget i det här inlägget år förståeligt... Jag är mäkta trött och kommer inte ens ihåg vad jag skrivit om, icke bra!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Der überführer

Fy fan jag ÄLSKAR dig. Min förklaring av den världsfenomenalt såliga filmen Twilight lät precis sådär. Skrämmande!

2009-10-19 @ 22:33:16
URL: http://sprattagg.blogg.se/
Postat av: Hacke

Hej Manne!

Kul att du väntar på vintern. Kan det vara de nya skidorna som drar? Själv har vi precis fått tillbaka en timme. Undrar var den har varit mellan mars och oktober? Därför är det redan skymning här och klockan är inte mer är 15.40! Ska det vara bättre att det ljusnar kl 6.30???

Ha det nu bra!

2009-10-25 @ 15:40:19
Postat av: oskar the man

tjo jag maste saga att jag blev maktigt impad av din skridskoteknik :D :D :D ja men du verkar ju göra mkt viktigt i skolan :P så kan du förresten skicka lite snö ner hit till oss lr?

2009-11-07 @ 15:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0