In school

Hej hej halla!

Sitter i skolan och segar, har Digital media men skolans servrar är nere så det blir till att inte göra något alls.
sista lektionen är det iaf, efter skolan blir det till att gå och klippa sig. Man måste ju se proper ut!

Kan medela att gårdagens rugby matcher gick hur bra som helst, trots kyla med fem minusgrader och frusen mark. Skolans lag lyckades med konststycket att göra 200 poäng på 6 matcher och motståndarna fick bara 17. Lagom utklassning kan man kalla det! Jag lyckades också göra min första Try, kan liknas vid en touchdown i amerikansk fotboll. Mycket fint om jag får säga det själv. och det får jag ju, som vi redan har konstaterat!

Nåväl nu är det alldeles strax dags att sluta så jag får avrunda och kanske uppdatera lite utförligare när jag kommer hem.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0