Skis!

Godkvälls gott folk.

När jag kom hem igår efter nästan två timmars rugby träning så stod det två mycket fina paket och väntade på mig I hallen, underbart! Mina skidor har anlänt och dom är så sjukt snygga i verkligheten, jag kommer vara coolaste gribben i backen i vinter helt enkelt! Mycket fint!


Här är vad som stod och väntade på mig!

Jaja nog tjatat om skidor för denna gång, jag lovar det kommer bli mer skid tjat!

Skoldagen idag var långtråkig... Mest på grund av att vi inte har gjort ett skvatt idag...
Började dagen med BandClass där vi kollade på Lord of the Rings pga att läraren hade migrän, sen var det dags för Foods, där bestod lektionen av att vi kopierade ett recept och gjorde ett korsord. efter detta var det dags för den första delen av dubbellektionen Digital Media, men någon digital media blev det inte för att skolans "Soccer" lag spelade hemma matcher så det blev till att gå ut i snålblåsten och kolla på fotboll. Efter lunchen så hade vi faktiskt en riktig lektion i Digital Media men eftersom att det är just Digital Media så var det inte allt för ansträngande... Till sist var det dags för PE och jag såg faktiskt fram emot att få springa av mig lite överskotts energi, men icke då vi skulle självklart spana in den andra fotbollsmatchen för dagen... Detta resulterade i att all min energi snabbt förvandlades till trötthet och jag var i lätt zombie mode när jag kom hem efter en "hård" dag i det Kanadensiska skolsystemet...

Lite senare kom Brad Price över för att spana in mina nya skidor och klappa lite på min hund, fin fint.
Eftersom vi var helt och hållet uttråkade så begav vi oss till Brad's hus och spelade lite Xbox, föga interessant tyckte vi båda och gick ner till gymmet där Bryden jobbar för att ha någon att umgås med, ännu tråkigare... Så iväg till affären för att inhandla energidryck och snickers. Att välja energidryck är dock inte det lättaste... Det finns ärligt talat ungefär 50-60 olika smaker, färger och märken. Jag bestämde mig till slut för en "Amp" vilket var ett bra val smakade ungefär som Iste blandat med Red Bull, bra blandning. Brad valde en Rockstar Coffe eller något, helt enkelt hälften energidryck hälften Kaffe, spänande...

Sen bar det av hem till Brad igen, och efter en stund kom vi fram till att vi var uttråkade och ville sova :P Klockan var då 20.19... Jag gick iaf hem...

Imorgon så ska vi glida ner till Red Shred och Cariboo ski's för att checka lite Pjäxor och Hjälmar.

Nu ska jag gå och välja en film att kolla på. Ha det toppen på er!

Peace Out!

Ps. Jag glömde nämna att jag har fixat en Bal Date till min student i Sverige, det ni det kallar jag framförhållning!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vem?

2009-10-17 @ 09:56:14
Postat av: oskar the man

nice! hoppas på att du blir nöjd i backen..o jo manne ;) det är framförhållning :D :D

2009-10-17 @ 10:55:03
Postat av: Eeeeeemanuel

Agnes i Nv2 min nya klass.

2009-10-17 @ 19:20:43
URL: http://emanuelinzekanada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0