-

Blogga, blogga blogga. Ja det ska man väll göra ibland också, lite så kände jag nu.

Vaknade alldeles nyssens efter en fin fin middagslur, det är bland det bästa som finns är helt slut i huvet när jag kommer hem efter skolan på dagarna så att lägga sig ner, 20 minuter med schysst musik och bara sova är helt klart värt!

Har lärt mig hur man lagar Mac 'n Cheese på Foods lektionen idag, mycket givande faktiskt. Jag har även inhandlat en biljett till Winter Formals, Skolans Jul Bal, ivrig som jag är så lyckades jag få biljett nummer 1 mycket imponerande om ni frågar mig!

Idag har förövrigt Walmart öppnat i lilla lilla Williams Lake och uppståndelsen är total! Det har ryktats om köphysteri och dygnet runt öppettider! Lärarna på skolan var dock missnöjda då Walmart valt att öppna samma dag som det var "Parent teacher night" typ kvartssamtal fast i mindre organiserad form.

På fredag efter skolan bär det av hem till familjen Wilson för en kurs i Waxning/slipning av skidor och dagen efter så följer jag med dom till Sun Peaks för en heldag med snöfylld glädje! äntligen verkar det som att man får lägga säsongens första fina svängar i det berömda kanadensiska pudret! Jag är Stoked som mina jämnåriga kamrater hade uttryckt sig. Som det ser ut nu så verkar det bli en resa till Sun Peaks vid nyår med ett gäng polers för nyårsfirande och skidåkning, Sun Peaks ligger typ 4 timmar syd-öst härifrån.

Jag har börjat roa mig själv med att hålla på med Photoshop på kvällarna och mina kunskaper ökar i blixtfart, jag har också lyckats skaffa mig lite av en proffsmentor i Ilaria, den Italienska tjejen, s Värdmamma som är professionell fotograf, sjukt kul att få tips och tricks av henne. Den familjen är förövrigt helskön och jag spenderar åtskilliga kvällar där.

Nu ska jag återgå till att sörpla Gatorade och lyssna på svensk hiphop...

Jag känner för att dela med mig lite musik till er med spotify.

Superduper listan numero uno!

För er andra kan jag bara tipsa om denna fina sång, min syster är väll orsaken att jag någon gång i ett långt förflutet började lyssna på det här bandet.




Vackert värre, nåväl nu ska jag återgå till sörplandet och lyssnandet iaf, Fred ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Himla glad att du äntligen får komma igång med skidåkningen. Ta det försiktigt bara och ta bilder och berättasen. puss

2009-11-26 @ 09:12:01
Postat av: agnes

avundsjukan är HÖG!! jag vill också åka skidor i pudersnö. Apropå det där med Walmart så får vi hoppas att det inte påverkar er på samma sätt som i South Park. Kolla in själv. Mycket tragiskt. vid104409/?searchterm=walmart" rel="nofollow">http://www.southparkstudios.se/clips/spvid104409/?searchterm=walmart

2009-11-26 @ 16:21:16
URL: http://myworldinabox.blogg.se/
Postat av: Anonym

klicka på clips och sök sedan på walmart.

2009-11-26 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0